Nieuws

31 jan 2012

Het Dermatologisch Centrum in Amsterdam was op zoek naar een gepaste reclame-uiting op een aantal grote etalageramen. Zij wilden de tekst “huid” in verschillende talen op het raam geprint hebben.
Ons voorstel was een decor te maken op een glasheldere transparante raamfolie die speciaal ontwikkeld is om op te printen en deze raamfolie over het gehele glas aan te brengen. De folie is op een speciale manier geprint ( backlight) om de kleuren te voorzien van een hogere kleurverzadiging, zodat ze duidelijker zichtbaar zijn.

Het resultaat is een onbelemmerde doorzicht, zowel naar buiten als naar binnen, waarbij de indruk ontstaat dat de print in het glas zit. De folie zelf is niet zichtbaar. Bijkomend voordeel is dat de desbetreffende ramen nu ook meteen doorvalveilig en UV-werend zijn.

Daarnaast hebben we ook nog 2 stuks buitenborden op de hoekkolom van het pand geplaatst die aan beiden kanten voorzien van een print.
De klant wilde zijn praktijk op deze manier kenbaar maken. Wij hebben dat voor hem gerealiseerd.

    GSW respecteert jouw Privacy